فیلم سینمایی انتقام جویان ، پایان بازی 2019


فیلم سینمایی انتقام جویان یک فیلم در ژانر ابر قهرمانی به کارگردانی برادران روسو است که بر پایه شخصیت های گروه انتقام جویان از شرکت مارول کامیکس ساخته شده است.فیلم سینمایی انتقام جویان ، پایان بازی اولین بار در آوریل 2019 بود که در شهر لس آنجلس آمریکا روی پرده سینما رفت و اولین اکران خود را به صورت سه بعدی در 26 آوریل 2019 آغاز کرد. این فیلم از همه جهات مورد ستایش تماشاگران و منتقدان قرار گرفت.

فیلم انتقام جویان پایان بازی سومین فیلم پرهزینه تاریخ سینمای جهان است و البته توانسته است رکورد های مختلفی را بشکند فروش جهانی انتقام جویان ، پایان بازی به 2/7 میلیارد دلار رسیده است .

 

 

خلاصه داستان 

سه هفته بعد از آن که در جنگ ابدیت نیمی از جمعیت دنیا به دست تانوس کشته شدند کارول دنورز ، تونی استارک و نبیولا که در فضا سرگردان شده اند نجات می دهد و آنها را به زمین بر میگرداند. آنها با انتقام جویان بازمانده دیدار می کنند. بروس بنر ، استیو راجرز ، راکت ، ثور ، ناتاشا رومانوف ، جیمز زودز ، کارول دنورز و نبیولا به فضا می روند و تانوس را در یک سیاره غیر مسکونی پیدا می کنند ، آنها قصد دارند تا دوباره از سنگ های ابدیت استفاده کنند تا ویرانی هایی که را تانوس به بار آورده است را جبران کنند ولی تانوس به آنها نشان می دهد که قبلا سنگ ها را نابود کرده است تا از استفاده بیشتر آنها جلوگیری کنند. ثور سر تانوس را از بدنش جدا می کند و انتقام جویان به مقر خودشان برمی گردند و ...


بازیگران فیلم سینمایی انتقام جویان ، پایان بازی


رابرت داونی جونیور در نقش استارک یا مرد آهنی : او برای خود زرهی الکترومکانیکی طراحی کرده و توسط خودش به روز می شود.

جاش برولین در نقش تانوس : موجودی قدرتمندی و ابدی که در قمر تایتان قرار دارد ، او می گوید برای اینکه نظم برقرار شود باید موجودات از هر نژاد و جنسیت به صورت عادلانه از بین بروند تا جهان به تعادل برسد.

مارک رافلو در نقش بروس بنر یا هالک : یکی  از انتقام جویان و یک نابغه تمام عیار که بعد از اینکه در معرض اشعه گاما قرار گرفت هر وقت ضربان قلبش بالا برود تبدیل به غول سبز یا همان هالک می شود.

کریس ایوانز در نقش استیو راجرز یا کاپیتان آمریکا : رهبر فرقه جدا شده از انتقام جویان است که بدنش با تکنولوژی پیشرفته ای قدرت فیزیکی زیادی دارد.

کریس همسورث در نقش ثور : او برادر خوانده لوکی است و یکی از انتقام جویان که ولیعهد آزگارد و خدای تندر می باشد که برگرفته از خدای اساطیری اسکاندیناوی است که به همین نام بود.


موسیقی فیلم سینمایی انتقام جویان ، پایان بازی را آلن سیلوستری برعهده دارد.


دوستان عزیز اگر از این مطلب خوشتون اومد لطفا نظرتون رو بنویسید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد