فیلم سینمایی ستاره ای متولد شد

A Star Is Born یک فیلم درام عاشقانه موسیقی آمریکایی 2018 است که توسط بردلی کوپر و کارگردانی آن ساخته شده و توسط اریک روث ، کوپر و ویل فترز ساخته شده است. سومین بازسازی فیلم 1937 با همین نام ، آن را کوپر ، لیدی گاگا ، دیو چاپل ، اندرو دیس کلی و سام الیوت بازی می کند و از یک نوازنده سخت نوشیدنی (کوپر) که کشف و عاشق یک خواننده جوان است پیروی می کند. (گاگا) این سومین بازسازی فیلم اصلی 1937 ، بعد از موزیکال 1954 و موزیکال 1976 است.

مذاکرات درباره بازسازی A Star Is Born در سال 2011 آغاز شد و Clint Eastwood به کارگردانی و Beyoncé متصل شد. این فیلم برای چندین سال در جهنم بود [8] و با بازیگران مختلفی به عنوان ستاره بازی از جمله کریستین بیل ، لئوناردو دی کاپریو ، جنیفر لوپز ، ویل اسمیت و تام کروز نزدیک شد. در مارس 2016 ، کوپر به ستاره و کارگردانی پیوست و لیدی گاگا در اوت سال 2016 به بازیگران پیوست. عکس اصلی در جشنواره موسیقی و هنر کوچلا در آوریل 2017 آغاز شد.


A Star Is Born به نمایش درآمده در 75مین جشنواره بین المللی فیلم ونیز در 31 آگوست 2018 و به طور تئاتر در تاریخ 5 اکتبر 2018 توسط ایالات متحده توسط Warner Bros منتشر شد. تحسین ، با تمجید از اجرای کوپر ، گاگا ، و الیوت و کارگردانی کوپر و همچنین فیلمنامه ، سینماگرافی و موسیقی. این هم توسط شورای ملی بازنگری و هم مؤسسه فیلم آمریکایی به عنوان یکی از 10 فیلم برتر سال 2018 انتخاب شد. این فیلم جوایز بی شماری از جمله هشت نامزد در 91 جایزه اسکار دریافت کرد ، از جمله آنها بهترین تصویر ، بهترین بازیگر نقش اول (کوپر) ، بهترین بازیگر زن (گاگا) و بهترین بازیگر نقش مکمل زن (الیوت)؛ این فیلم علاوه بر تمجید بی نظیر از عملکرد کوپر و گاگا در همان آهنگ ، بهترین آهنگ اصلی را برای "Shallow" گاگ به دست آورد. همچنین در 76مین جوایز گلدن گلوب ، پنج نامزد کسب کرد ، از جمله بهترین تصویر متحرک - درام ، و دریافت بهترین آهنگ اصلی برای "Shallow".

جکسون "جک" مین ، خواننده مشهور راک کشور که به طور خصوصی با اعتیاد به الکل و مواد مخدر مبارزه می کند ، کنسرت می کند. پشتیبانی اصلی وی بابی ، مدیر وی و برادر نیمه بزرگتر است. پس از نمایش ، جک از یک نوار درگ بازدید می کند که در آن شاهد اجرای آلی ، پیشخدمت و خواننده ترانه ها می باشد. جک از عملکرد او شگفت زده شده است و آنها شب را در حال گفتگو با یکدیگر می گذرانند ، جایی که آلی تلاش های ناموفق خود را برای دنبال کردن یک حرفه موسیقی حرفه ای برای او فاش می کند. آلی با برخی از اشعاری که در آن کار کرده است با جک به اشتراک می گذارد ، و جک به آلی می گوید که او ترانه نویس با استعدادی است و باید مطالب خودش را اجرا کند.


جک آلی را به نمایش بعدی خود دعوت می کند. علی رغم امتناع اولیه او ، او حضور می یابد و با تشویق جک ، "کم عمق" را با خودش به صحنه می برد. جک از آلی دعوت می کند تا با او به تور بروید و آنها یک رابطه عاشقانه را تشکیل می دهند. در آریزونا ، آلی و جک از مزارع که جک در آن بزرگ شده و پدرش در آن دفن شده اند ، بازدید می کنند ، فقط برای کشف اینکه بابی زمین را فروخته است و آن را به یک مزرعه بادی تبدیل کرده است. جک با عصبانیت خیانت خود ، بابی را که متعاقباً به عنوان مدیر خود کنار می رود ، مشت می کند. قبل از انجام این کار ، بابی فاش می کند که وی فروش را به جک اطلاع داده است ، اما جک بیش از حد مورد توجه قرار گرفته بود.


در هنگام تور آلی با رض ، یک تهیه کننده رکورد که با او قرارداد ارائه می دهد ، ملاقات می کند. اگرچه آشکارا زحمت کشید ، جک هنوز هم از تصمیم خود حمایت می کند. Rez دوباره آلی را از موسیقی کشور و به سمت پاپ متمرکز می کند. جک پس از گذر از مستی در عموم ، یکی از اجراهای آلی را از دست می دهد. او در خانه بهترین دوستش جورج "نودل" استون بهبود می یابد و بعداً با آلی آرایش می کند. او در آنجا با یک حلقه بداهه ساخته شده از یک حلقه رشته گیتار ، به آلی پیشنهاد می کند و آنها در همان روز در کلیسایی که توسط یکی از بستگان نودل به خدمت گرفته می شود ، ازدواج می کنند.


در طول اجرای آلی در Saturday Night Live ، بابی با جک آشتی کرد. بعداً ، جک و آلی بعد از اینکه وی مستانه ابراز مخالفت خود از تصویر و موسیقی جدید آلی را که برای سه جایزه گرمی نامزد شده است می جنگند. در Grammys ، جک کاملاً مسموم در ادای احترام به روی اوربیسون اجرا می شود و آلی برنده جایزه بهترین هنرمند جدید می شود. وقتی او برای دریافت جایزه خود روی صحنه می رود ، جک او را جمع می کند ، جایی که او علناً خود را مرطوب می کند و از آنجا عبور می کند. پدر آلی ، لورنزو ، جک را آب می کند و آلی به او هوشیار کمک می کند. کمی بعد از آن جک به برنامه توان بخشی می پیوندد. جک حدود دو ماه در توانبخشی بهبود می یابد ، جایی که به مشاور خود فاش می کند که در سن 13 سالگی اقدام به خودکشی کرده است. وی همچنین ذکر می کند که دارای وزوز گوش است که بدتر شده است.


او با خونسردی از علی بخاطر رفتارهای خود عذرخواهی می کند و به خانه باز می گردد. آلی آرزو دارد جک را برای حضور در اروپا در تور اروپا به همراه خود ببرد. رض امتناع می ورزد و باعث می شود که آلی باقیمانده تور را لغو کند تا بتواند از جک مراقبت کند. رض بعداً با جک مقابله می کند و او را متهم به شستشو و عقب نشینی آلی می کند. در آن شب ، آلی به جک دروغ می گوید ، و به او می گوید که لیبل ضبط تور او را لغو کرده است تا بتواند روی آلبوم دوم خود تمرکز کند. جک قول می دهد که آن شب به کنسرت او بیاید ، اما پس از ترک آلی ، خودش را در گاراژ خود آویزان می کند. الی پس از مرگ جک افسرده و غیرقابل تحمل می شود. وی توسط بابی ملاقات می کند که توضیح می دهد که این خودکشی تصمیم جک بوده و کاری که او می تواند انجام داده وجود ندارد ، زیرا این تقصیر او نبود. آلی ترانه ای را که جک آن را نوشته بود اما هرگز اجرا نکرده و آن را در یک کنسرت ادای احترام می خواند و خودش را به عنوان آلی مین ، همسر جک معرفی می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد