فیلم سینمایی Captive State

Captive State یک فیلم هیجان انگیز علمی تخیلی جنایات آمریکایی در سال 2019 به کارگردانی روپرت وایت است و به نویسندگی مشترک ویات و اریکا بیینی است. این فیلم جان گودمن ، اشتون سندرز ، جاناتان مایورز ، ماشینی کلی و ورا فارمیگا را بازی می کند و از پسری جوان پیروی می کند که در توطئه برای شورش در برابر نژاد بیگانه ای که به زمین حمله کرده و به سختی قانون نظامی را اجبار می کند ، دنبال می کند. این محصول در 15 مارس 2019 توسط ایالات متحده توسط Focus Features در ایالات متحده منتشر شد. این انتقادات منتقدان را دریافت کرد و یک بمب آفیس بود که فقط 8 میلیون دلار در برابر بودجه 25 میلیون دلاری خود جمع کرد.

  

در سال 2019 ، شیکاگو پس از تهاجم فرازمینی ها به سراسر جهان تحت قانون نظامی قرار می گیرد. خانواده دراموند تلاش می کنند تا از شهر فرار کنند ، اما هر خروجی از آن محاصره می شود. اتومبیل آنها پس از عبور از یک مانع نجاری ، در داخل تونلی متوقف می شوند که فرازمینی ها در انتهای آن در انتظار هستند. قبل از اینکه آنها بتوانند معکوس کنند ، بیگانگان حمله می کنند ، پدر و مادر را در جبهه تبخیر می کنند اما دو پسرشان را در صندلی های عقب زنده می گذارند.

تا سال 2027 ، جهان برای مهاجمین تسخیر کرده و به مرجع حاکم آنها تسلیم شده است. آنها بیگانگان را "قانونگذار" می نامند ، زیرا تمام قوانین و مقررات بعدی دولت از سوی آنها ناشی می شود. در سالهای پس از تسلیم زمین ، بیگانگان برای ساختن زیستگاههای مناسب برای آنها که در زیر زمینی به نام "مناطق بسته" قرار دارد ، اسکان شده اند که از بقیه شهر با دسترسی فقط به مقامات عالی دولتی اعطا شده اند.

گابریل دراموند (سندرز) پسر کوچکتر از صحنه افتتاحیه در محله فقیرنشین پیلسن زندگی می کند. وی با فرمانده پلیس شیکاگو ویلیام مالیگان (گودمن) روبرو می شود که قبل از حمله با پدر گابریل شریک بود. مولیگان متقاعد شده است که برخلاف آنچه به مردم گفته شده ، گروه مقاومت موسوم به ققنوس خنثی نشده است. گابریل هیچ اطلاعاتی برای دادن ندارد و به هر حال حاضر نیست از ریزه کاری خودداری کند.

بعداً ، گابریل با یکی از اعضای ققنوس ملاقات می کند تا یک سیگار نورد دستی را که حاوی اطلاعات مخفی است که وی از یک همکار دریافت می کرد ، بفروشد. این مرد او را به پارک ویکر می برد و در آنجا با برادرش رافه (بزرگان) رهبر مقاومت دیدار می کند. راف سیگار رمزگذاری شده را برمی دارد و گابریل را راهنمایی می کند که منطقه را ترک کند زیرا ققنوس قصد دارد در رالی وحدت آتی در میدان سرباز ، حمله کند. گابریل به طرف آپارتمان خود هجوم می آورد و با عجله شروع به بسته بندی می کند. در حالی که او از آپارتمان خارج می شود ، او دوباره با مالیگان روبرو می شود که روی او نظارت داشت. گابریل از مولیگان فرار می کند و در زیر زمین پنهان می شود.

سیگار نورد دستی که به Rafe داده شده است حاوی کدی است که به تیم Rafe اجازه می دهد تا به سیستم نظارتی شعبه ویژه دسترسی پیدا کند و ببیند که افراد خاص از جمله هدف خود ، و همچنین الگوهای استقرار برای امنیت در کجا قرار دارند. راف و سایر اعضای ققنوس هنگام ورود ، با استفاده از یک دستگاه انفجاری بیگانه و نامرئی علیه میهمانان بیگانه ، به رالی وحدت حمله می کنند. این حمله در ابتدا موفقیت آمیز به نظر می رسد ، اما بلافاصله این شهر قفل شده و نیروی انتظامی برای یافتن مهاجمان ، شهر را متلاشی می کند. بیگانگان ، با عصبانیت از این حمله ، شکارچیانی را از جهان خارج می کنند تا عاملان را جستجو کنند. آنها به سرعت روی راف و همدستانش آنیتا (کیتلین اووالد) و دانیل (دانیلز) صفر شدند. آنیتا هنگامی که سعی می کند یکی از شکارچیان را هجوم آورد و دانیل برای جلوگیری از اسیر شدن ، سیانید را هدر می دهد ، تبخیر می شود ، اما راف قبل از اینکه سیانید خود را بگیرد ، توسط مالیگان شلیک می شود و دستگیر می شود.

گابریل از پنهان شدن بیرون می آید اما بعداً در طی یورش پلیس بازداشت می شود. مولیگان به وی نشان می دهد که برادرش به دلیل شکنجه اطلاعات شکنجه می شود و وی را متقاعد می کند که به امید دیدار با شماره یک ، رهبر فرضی ، پیام از طریق شبکه ارتباطی ققنوس ارسال کند. وی سرانجام به جین دوئه ، روسپی که در پیلسن فاحشه خانه اداره می شود ، هدایت می شود. او هنگام ورود ، او را با نام به رسمیت می شناسد و گابریل را گیج می کند و در آن لحظه یک تیم اعتصابی پلیس به خانه حمله می کند و دا را می کشد.

تحقیقات بعدی نشان می دهد که دوئه برای ضبط مکالمات با اعضای شعبه ویژه ای که وی در آن خدمت کرده بود ، در محل زندگی خود اشکال کرده بود تا اطلاعات طبقه بندی شده را بدست آورد. نوارها نشان می دهد که کمیسر پلیس یوجین ایگو (Dunn) اطلاعات حساس در مورد ورود بیگانگان به سرباز میدانی را که به ققنوس اجازه می دهد استراتژی حمله خود را توسعه دهد ، فاش کرد. ایگو به همراه رافه و بسیاری دیگر از خارج از کشور تبعید می شوند و مالیگان با اعلام تهدید شیکاگو خنثی شده و به سمت کمیساریای وظیفه ارتقا می یابد.

مولیگان بعداً به طور خصوصی با گابریل ملاقات می کند ، با این که گابریل ابراز تاسف کرد که نقشه رافف شکست خورد. مولیگان ، با بازیابی جعبه ای که از او گرفته بود در مواجهه با اوایل فیلم ، آن را باز کرد تا یک تلفن بلک بری را در داخل فاش کند. او یک کارت حافظه را که به گابریل می چرخد ​​، حذف می کند و می گوید که شکست در کل این طرح بود. گابریل کارت را از مولیگان می گیرد و محتویات را مرور می کند - ویدئویی که سالها قبل از حمله ، قبل از حمله ، به نمایش گذاشتن کودک خود ، کودک خود را نشان می دهد ، جایی که جین دوه در همان مدرسه مادر گابریل تدریس می کند. در دوش بود که آنها به ملاگان معرفی شدند. چندین عضو ققنوس در دوش حضور داشتند و فیلم با ملاگان بسته می شود و پیام مهربانی را برای گابریل به او الهام می دهد تا مشعل ققنوس را تحریک کند.

در همین حال ، مولیگان پاکسازی می شود تا به زیر زمین برود و با ساکنان قانونگذار در زیستگاه خود ملاقات کند. در هنگام نزول ، همان ماده نامرئی که مواد منفجره بیگانه قدرتمند مورد استفاده در حمله در سرباز مزرعه را تشکیل می داد ، او را می پوشاند ، و نشان می دهد که او بخشی از مقاومت است و این نقشه ترتیب داده شد تا او را به اندازه کافی نزدیک کند تا ضربه ای مهلک به آن وارد شود. قانونگذار.

در طی اعتبارات ، نقشه ای را نشان می دهد که در واقع منطقه بسته با موفقیت نابود شده است ، و اینکه چندین اعتصاب و اعتراض مقاومت دیگر در شهرها در سراسر آمریکا ، آسیا و اروپا رخ داده است ، نشان می دهد که تشویق آغازین برای "جرقه مسابقه و اشتعال". جنگی به وقوع پیوسته است و بشریت ستمگران بیگانه خود را در حال سرنگونی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد