فیلم سینمایی شکار برای کشتن


چهار سال پیش ، مامور گشت مرزی جیم رودز (استیو آستین) در تگزاس مستقر شد. جیم و شریک زندگی اش ، دوست دیرینه اش لی دیویس (اریک رابرتز) ، در حال فاش کردن آنچه به نظر می رسد مانند یک تریلر خالی است. به عنوان هدیه ، لی ساعت را به جیم می دهد که باندی از طناب کوهنوردی دارد. باند در صورت اضطراری قابل رونمایی و استفاده است.

پس از فراخوان جیم برای تهیه نسخه پشتیبان ، جیم و لی تصمیم به ورود به سیستم می گیرند. آنچه پیدا می کنند آزمایشگاه مت است که به نظر می رسد متروک است. اما دو مرد از دری که در داخل تریلر ساخته شده است ، بیرون می آیند و لی را تیراندازی می کنند.

جیم این دو مرد را به قتل می رساند و مرد دیگری آتش را از زیر تریلر باز می کند. جیم باعث می شود تا مرد از همان دری که دو نفر دیگر از آن عبور کرده اند بیاید و مرد تریلر را به آتش بکشد. لی این مرد را می کشد و لی به جیم می گوید که دوید ، درست قبل از اینکه لی بمیرد. با کمال میل ، جیم لی را پشت سر می گذارد و به دلیل منفجر شدن مواد شیمیایی به دلیل مواد شیمیایی بسیار فرار که برای تولید مت استفاده می شود ، از تریلر خارج شده است.

اکنون ، جیم و دختر نوجوان شورشگر وی کیم (ماری آوژروپولوس) در کوههای لاهی ، مونتانا زندگی می کنند. در رنو ، نوادا ، مردی به نام لاوسون (مایکل هوگان) و خدمه سارقان وی به تازگی کازینو هتل Palacio را سرقت کرده اند.

لوسون میلیونها دلار اوراق قرضه حامل آنها را دزدیده می کند و بمبی را در انبار می گذارد تا بقیه سارقان را نیز بکشد ، که شامل یک فرد دست راست روانی وی و بانکها (Gil Bellows) است.

بانک ها بمب را خنثی می کنند و به کمک دستگاه ردیابی ، بنکس فکر می کند که دقیقاً می داند Lawson به کجا می رود. بانکها و سارقان دیگر - جنسن (گری دانیلز) ، جری (مایکل اکلوند) ، خرچنگ (ادرین هولمز) و دومینیکا (امیلی اولروپ) - تصمیم گرفتند تا لوسون را پیدا کنند و اوراق قرضه را پس بگیرند.

روز بعد در مونتانا ، کیم می گوید که به خانه دوستش مگان می رود تا به مگان بسته برای یک سفر کمک کند. بعداً ، جیم با کلانتر وست لیک (دونلی رودز) تماس می گیرد ، که می گوید کیم را در دفتر خود برای خرید مغازه دارد. جیم به دفتر وست لیک می رود و بنکس و خدمه اش را در آنجا می بیند و وست لیک را کتک می زند.

بانکس معتقد است که لوسون در مونتانا است و قصد دارد با پای پیاده از کانادا عبور کند. بانکها می خواهند لاوسون را پیدا کنند و اوراق قرضه را بدست آورند ، و بنکس می گوید که وست لیک خیلی مناسب نیست. بانک ها وست لیک را می کشند.

بانکها از جیم می خواهند تا آنها را از طریق کوهها راهنمایی کند تا لاوسون را پیدا کند. به منظور اینکه جیم این کار را انجام دهد ، بانک ها کیم را گروگان می گیرند. بنکس به جیم می گوید اگر جیم به هر طریقی پیچ شود ، کیم می میرد.

در کوهستان ، یک حرکت وحشتناک است. در یک لحظه ، خرچنگ سعی می کند به کیم تجاوز کند ، و جیم ضرب و شتم خرچنگ ، ​​شکستن چند استخوان او. پس از آن ، جنسن به طور وحشیانه خرچنگ را شلیک می کند. پس از پیدا شدن لوسون و پول ، و دومنیکا به طرز کمی لوزسون را شلیک می کند ، بانکس جیم را در حال صخره کردن از صخره می فرستد و او را به جان می گذارد.

جیم زنده می ماند و در حالی که بنکس مجبور است کیم را به هدایت او و خدمه اش راهنمایی کند ، جیم نقاط تند را در بعضی از شاخه ها حک می کند تا نیزه ها را از آنها بیرون بکشد ، و یک کیسه با کراس او را پیدا می کند. جیم شروع به شکار بانک ها و خدمه خود می کند ، که پس از آنکه بانک ها جری را به دلیل مشاجره با وی کتک زدند ، جری زخمی را پشت سر گذاشتند.

جیم سه بار با تعظیم مرکب ، گری را شلیک می کند. گری به جیم می گوید که بانکها نقشه لوسون را برای رفتن به کانادا بر عهده گرفته اند. از آنجا که گری به جیم التماس می کند که دیگر شلیک نکند ، جیم پیکان را به سمت سینه گری شلیک می کند و گری را به قتل می رساند.

در مرحله بعد ، جیم دیگران را پایین می آورد و با جنسن که یک متخصص ورزش های رزمی است روبرو شد. جیم با ضرب و شتم شدید جنسن با شاخه درخت شکسته ، مبارزه ناخوشایند را پایان می دهد.

بانک ها با تعجب که جنسن در کجا قرار دارد ، و بانک ها احساس ناراحتی می کنند. دومینیکا که از طناب ای برای نگه داشتن کیم استفاده می کند تا او را از بین نبرد ، به بانکها می گوید که آنها باید حرکت خود را ادامه دهند. جیم آنها را ردیابی می کند و یکی از نیزه های چوبی را که حک شده است ، پرتاب می کند. بانک ها از راه دور می شوند و نیزه به Dominika برخورد می کند و او را می کشد. این باعث خشم بانک ها می شود.

کیم سعی می کند فرار کند ، اما بانکها به او اجازه نمی دهند. با در نظر گرفتن کیم با ​​او ، بانک ها پاسگاهی را دریافت می کنند که در آن سه نیروی انتظامی کانادایی و سه دستگاه ATV وجود دارد. بانک ها سه پلیس را می کشد ، کیم را مشت می کند و او را می کوبد و سپس یکی از ATV ها را سوار می کند. جیم کیم را پیدا می کند و به او می گوید یکی از دو ATV باقیمانده را برداشته و در حالی که جیم به دنبال بانک ها با دیگری می رود ، به کمک کمک کند.

جیم بانک ها را پایین می کشد و آنها می جنگند. جیم بانک ها را از زیر تپه و به نظر می رسد مانند یک کارخانه متروکه. بانکها حتی یک اسلحه شعله ور در جیم شلیک می کنند. آنها سعی می کنند با بیل به یکدیگر ضربه بزنند. بانکها چند بار به جیم برخورد می کنند ، و سپس جیم می کوبد بانک ها را بالا می برد و با بیل به صورت بانک ها ضربه می زند ، بانک ها را به پایین می کوبد.

جیم فکر می کند که تمام شده است ، اما بانک ها دوباره عقب می روند و سعی می کنند جیم را از طریق راه آهن گارد راه آهن در نزدیکی آن سوار کنید. جیم جداول را چرخانده و بانک ها را به سمت شمع چوب در زیر چوب می اندازد.

جیم با او اوراق قرضه می گیرد تا بتواند آنها را برگرداند ، به بیرون می رود و کیم را می بیند که می گوید او نمی تواند او را ترک کند. بانک ها در بیرون گیر می کنند ، و او می گوید "فکر کردی می توانید پول من را بگیری؟" جیم به کیم می گوید که برگردد ، و جیم در یکی از ATV ها قرار می گیرد. بانک ها می گویند "شما نمی توانید مرا بکشید!"

جیم می گوید: "وقتی شکار می کنم ، شکار می کنم که بکشم." و سپس جیم آن را کف می زند ، و ATV را مستقیماً به درون بانک ها می کوبد ، بانک ها را بر روی یک دیوار درست در داخل ساختمان می چرخاند و بنزین از ATV در حال نشت است. جیم شروع به راه رفتن می کند. باز هم ، بانکس می گوید "شما نمی توانید مرا بکشید!" کیم از جیم خواست که به خاطر آنچه انجام داده است ، بانکها را بکشد. جیم اسلحه شعله ور را در ATV شلیک می کند و باعث انفجاری شد که بانک ها را به هلاکت رساند.

جیم و کیم خوشحال هستند که زنده مانده اند ، اما می دانند که یک پیاده روی طولانی در خانه دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد